ناب ترین عاشقانه ها




























هم سلولی...



 1اگر دنیا فقط زمانش یک ثانیه بود

 همه اش را برای تو

میخواستم

 

2صدای تپش های قلبم به 10000در ثانیه

میزند وقتی نگاهم ذوب 

نگاهت میشود

 

3هیچ کس دلیل شب بیداریم نفهمید

جز نسیمی که از بامت

به بام قلبم سلیب

میکشد

 

 

 

3به هیچ کس التماس نکرد قلبم

اما  به تو

انقلاب التاسم

 

4زیباترین ستاره ی اسمان را نشان زدم

به عشق تو

  خدایا نمیشود روز هم ستاره باران میشد

تاب ندارم تا شب/

 

 

4کویر هم با تو زیباست

جنگل بی تو

کویر

 

 

 

5ساعت را کوک میکنم اخر دنیا

نمیدانی چه  لذتیست

لمس لحظه های با تو ارمیدن

 

6هم اسمانت زیباست هم زمینت

با او قبر هم جای تنگی نیست

اگر باشی در اغوشم/

 

 

 

7هر چهار فصل برایم زیباست

اما فصل تو هوایش

هوای دیگریست/

 

 

 

8نوشیدن اب خالی هم مرا مست میکند

به شرط انکه ساقیش

تو باشی

 

 

9ای کاش زندگی دنده عقب داشت

  زمان ساکن میماند

با تو بودن پایانش همه درد است

 

 

10ساعت را کوک میکنم اخر دنیا

تاب پایان ندارد قلبم

چه زود میگذرد ثانیه ها وقتی از تو میگویم

 

 

11میخواهم ذوب شوم تمامم

در یک کلمه از تو که

بگویی دوستم

داری

 

 

12بوی تو ترکیب دو جنس ناب است

فقط بوی تو را

میدهد /

 

 

 

13خدایا عمرم را در اغوشش و روی

قلبش به پایان برسان

 

 

 

14من مجنونم به حتی یک نگاهت

تنم میرقصد وقتی

نگاهت در نگاهم مات میشود/

 

 

15میدانی اخر دنیا میشود برایم وقتی

کلنجار میروم هر شب

با غم هایت

 

 

 

16دوست داشتم زمین بودم هر جا ردی از

پایت انجا باقیست

من این را میخواهم/

 

 

17شعر هایم برای تو نه قافیه دارد نه بند

نه لفظ دارد نه ناز

ساده میگویم دوستت دارم

 

 

 

18کاش خورشید ان قدر گرم نبود به ذوب بدن

اگر میشد ان را هم به پیشکش

می اوردم

 

 

 

19امشب دلم یک کنج میخواهد

وتو

فقط تو

 

 

 

20زندگی چهار پایه دارد و چهار ستون

چهار ستونش مال تو

خوش رقصی کن

من هستم

و تو

همین و بس/



نظرات شما عزیزان:

r
ساعت21:58---3 مرداد 1392
kheyli ghashang bod khyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ama baraye man k nabod


حکیم
ساعت17:48---3 مرداد 1392
دوست گرامی سلام وخسته نباشید .قبلش من وهمکارم تشکرمیکنیم که بهمون سرزدید ولینکمون کردید . یه تشکر ویژه ازتون میکنیم بخاطرانتقادسازنده و خوبت که برامون گذاشبید وموجب خوشحالیمون شد. ما شمارو بعنوان انار و آدرس متین666لینک کردیم .از آشنایی شما خرسندشدیم . مؤیدوپیروزباشید.
پاسخ:سرافراز شاد موفق باشید.هم شماو هم همکارتون.


حکیم
ساعت17:48---3 مرداد 1392
دوست گرامی سلام وخسته نباشید .قبلش من وهمکارم تشکرمیکنیم که بهمون سرزدید ولینکمون کردید . یه تشکر ویژه ازتون میکنیم بخاطرانتقادسازنده و خوبت که برامون گذاشبید وموجب خوشحالیمون شد. ما شمارو بعنوان انار و آدرس متین666لینک کردیم .از آشنایی شما خرسندشدیم . مؤیدوپیروزباشید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + چهار شنبه 11 مرداد 1392 / 2:43 /
- Online Support by www.1abzar.com --->